Dag van aankomst - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Saar Kroes - WaarBenJij.nu Dag van aankomst - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Saar Kroes - WaarBenJij.nu

Dag van aankomst

Door: saar kroes

Blijf op de hoogte en volg Saar

06 Februari 2012 | Suriname, Paramaribo

Om 23.20 Surinaamse tijd, 03.20 Nederlandse tijd, kwamen we dan eindelijk aan bij ons verblijf. Vanaf het opstijgen zijn we ruim 12uur onderweg geweest. Op een gegeven moment had ik het wel gehad in het vliegtuig en de busrit daarna leek wel een eeuwigheid te duren. De meesten van ons waren gebroken. Gelukkig hield de directrice, Mw. Deekman, het kort bij onze aankomst. Vanavond om 17.00 horen we meer. We zijn trouwens hartelijk ontvangen. Mevrouw Deekman wist van iedereen de achternaam te noemen, wanneer we onze voornaam zeiden en onze koffers werden naar boven getild. Zooooo fijn!! Daar had ik echt geen kracht meer voor. Vier van ons zitten op de eerste verdieping, de rest, waaronder ikzelf, zit op de tweede verdieping, wat de bovenste verdieping is.
Na zo'n 20 uur in touw te zijn geweest, lag ik 23.50 Surinaamse tijd (03.50 Nederlandse tijd) in mijn bedje. Ik heb gelukkig heerlijk kunnen slapen. Dankzij de ventilator was het voor mij goed te doen! Ik hoop dat dat vanacht ook weer zo is. Mijn kamergenootje had wel last van de hitte. Er was tussendoor wel wat lawaai, blaffende, jankende honden en muziek van een discotheek vlakbij, maar dat heeft niet mijn gehele nachtrust verstoord.
9.30 ging ik mijn bed uit. Iedereen was toen al wakker. Rond 11.00 (denk ik, ik heb nog nauwelijks tijdsbesef) zijn we ontbijt gaan halen en de eerste boodschappen. ALs je hier rond loopt heb je niet echt het gevoel dat je in een stad zit, tenminste dat hebben wij allemaal niet. Het lijkt eerder een dorp of buitenwijk. Ik zal later foto's sturen. Ik ben benieuwd of het in het centrum anders is.
Ik heb inmiddels mijn slaapkamer ingericht met foto's en alle leuke kaartjes en spulletjes die ik heb gekregen. Ook de knalgele klamboe hangt. Hierdoor wordt het al echt een beetje mijn kamertje. Het is nu 14.15, nog een hele dag voor ons dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saar

Actief sinds 23 Maart 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 12838

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 18 Januari 2016

Kia Ora Aotearoa (Hallo Nieuw-Zeeland)

05 Februari 2012 - 26 April 2012

Switi Sranan (Heerlijk Suriname)

Landen bezocht: